Monday, January 21, 2013

Terlambat Azam =p

Salam~

Aduiyai lamanya x berupdate blog ni.. sian la hai hehe.. Alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas.. masih belum lambat untuk aku wish Selamat Tahun Baru 2013!!! hehehe.. wah3 apa azam tahun baru ni.. mari kita wat wish list.. jom!!
  • The most popular wish for us (girl especially =p) : Aku nak kurussssss!!! hahaha
  • Aku nak simpan duit banyak2 banyak2 banyak2.. Nak kawennnnn =p nak g honeymoon kat pulau wakakaka...
  • Nak tambah duit kat akaun pelaburan untuk hari tua 
  • Nak tambah duit tabung haji mak bapak aku.. x kisahla walaupon aku hanya mampu tambah seringgit hehe
  • Mari mengumpul harta (x kisahla 'harta' tu walaupun sebijik tupperware hehehe)
  • Dapat bonus ni aku nak bwk mak bapak aku pilih kasut kat Hush Puppies.. 
  • Nak jadi lagi baik dari yang sebelum ni.. Aku nak berubah, bertambah umur, bertambah amal insyaAllah~
  • Nak g Jepun, China & Paris hehehe..
  • Nak keje rajin2, dapat duit halal~
  • Nak tunaikan semua azam2 di atas hehehehe
Ohhh panjangnya wish list saya!! Harap2 dapatla penuh semuanya.. =)

**Mintak doa untuk adik aku sembuh ye.. Tq! <3<3

No comments:

Post a Comment