Friday, January 25, 2013

Pasar Kemboja Ulu Tiram


Ehehehe bersempena duit bonus yang dah masuk + cuti hari Khamis, maka aku dengan langkah yg sgt gagah ‘menyetat’ enjin keta dan berdesup ke pasar kemboja kat Tiram.. waaaahhh kelabu, biru, kuning kehitaman bijik mata kau tengok barang murah2.. adoiiiyai aku punya purse mcm dah nak terlompat2 keluar dari beg nak bayar brg aku nak beli wakakaka.. gileee oiiiii.. siyes murah gile.. aku mmg saje puasa bagi mengawal nafsu aku (boleh ke camtu?? Hahahaha)

Mmg jauh nak g dari umah sewa aku kat Tampoi ni.. tapi memandangkan aku mmg suka mencuba dan mencari sesuatu yang baru (jgn nak poyo sgt =p) maka aku pon g la jugak.. btw Kak  Mazlin and the ‘pancaragam’ dah sedia menanti aku kat sana utk jadi tourist guide, takut aku sesat kot hehe.. aku smpai sana pagi, org xramai lagi.. so aku pon boleh bersenang lenang le menyoping.. banyaakkk sgt brg murah.. dari ujung rambut sampai la ke ujung kaki.. patutla kak mazlin ckp die dah gatal2 1badan, mintak tuko baru haha.. kat sni la boleh dapat barang murah2..

Aku pon sempat la membeli telekong, peplum n tudung-tudungan.. abesslaaa hehehe.. nasib baik aku bwk RM200 je.. dptla aku bwk balik duit lebih RM30 wakakaka..   aku dah agak dah mmg xboleh bwk duit byk.. bahaya!! Bukan takut dirampok tapi takut aku yang merampokkan diri aku sendiri.. inilah wanita hahaha..  aku xnak g lagi pasni, pasti!! Abeslaa azam tahun baru aku nak menyimpan duit terkubur nnt.. dah puas nyoping semalam (walaupon ade lagi benda aku nak beli tapi ku tahan-tahan je ni jebat hehe).. 


Lama gile membeli belah sampai xpasan matahari dah kuo atas kpala.. tangan kak mazlin sampai dah penuh, lenguh2 bawak barang soping byk sgt hehe.. aku tengok purse aku mcm dah ringan lain mcm je, so aku pon balikkk.. hmm nasib baik aku awal sket, sbbnya abg pulisi tgh dok tulis surat cinta kat keta2 yang paking tepi jalan.. kalo x abeslaa duit bonus aku nak bayaq saman plak hehe.. sape mau soping kat situ, sila roger aku ye~ wink2!!


No comments:

Post a Comment