Saturday, January 26, 2013

Membeli tiket


Chihuahua.. hehehe aku sudah ada!!! ada apa?? ada tiket konsert hehe..
Penat aku berkejar2an tadi, laju2 aku bawak keta g Plaza Angsana utk dpt harga early bird discount.. beriya xboleh blah btol, sampai sana kaunter pon baru je nak bukak haha sengal =p  bukan ape, aku saje nak bg sepraiss utk my sugar honey2 hehe.. die xtau pon aku g beli tiket ni.. tiket konsert Dimensi Rock Karisma.. 9/2/2013 kat Stadium MBJB kol 8.30 malam.. utk org2 yg minat rock, mari merocker kan diri anda bersama May, Lefthanded & Sweetcharity.. kalo Wings or Search ada, mesti lagi power hehe..



Actually aku nampak banner konsert ni masa aku balik kampung aritu.. dah terlupa sebenarnya tapi tiba2 mlm td aku teringat yg aku blm beli tiket.. pagi2 buta tadi aku call PIC utk konsert ni utk keterangan lanjut then die ckp ada bukak booth kat Plaza Angsana & blh dapat spesel prize.. so aku pon tanpa melengah2 terus g bli kuikui.. harap2 my baby ( geli aku =p) xde hal2 yang xdpt nak dielakkan masa hari konsert tu nnt.. yela, dah nama pon sperais.. kalo tidak, adoiiii burn la duit gue.. aku sebenarnya takut2 gak ni die marah sbb beli xbgtau.. tapi kalo bgtau, dah bukan sperais, ye dak??

Hee ni aku copy ayat website promosi :

Tiket-tiket yang berharga RM78 boleh didapati dengan menelefon tiketpro di talian 03-7880799 atau layari www.ticketpro.com.my.

Untuk sebarang pertanyaan boleh menghubungi
Ooi Seng Aun 0167451401,
Azhar Selamat 0127295788,
Suhaimi Senawi 017-3036712

xoxo,
D ( wakaka =p)

No comments:

Post a Comment