Monday, January 28, 2013

Selamat Tinggal Neyo~~ ='(

Huhuhuhu Neo ku akan bertukar tangan arini.. sedihnya rasa hatiiii~

Iji nak sambung bayar keta aku.. walaupon terasa berat di hati ni, tapi aku terpaksa semata2 nak penuhkan azam aku tahun ni kumpul duit banyak2.. aku akan kongsi kereta ngn my sweet charity ( =p) wat sementara waktu ni.. sian abg kena amek aku g kerja n anto aku balik dari kerja.. thanx abg~  xlama lagi aku maybe aku akan cari keta kecik dulu semetara.. huhuhu actually our plan is lpas kawin mmg aku akan jual Neo tu, then guna 1 keta je.. bila ekonomi dah stabil sket, nak angkat 1 keta family, besar sket laa.. tapi plan kena tukar sbb dah alang2 iji nak sambung bayar Neo tu.. so, byk sket boleh simpan monthly tapi sshnya sbb aku blm blh duduk serumah.. nak g keje ke ape ke leceh la sket huhuhu...

aku gosok2 Neo aku mlm tadi.. ni laa keta 1st aku lpas keje 6 bulan kat Brother.. kereta idaman aku hehehe.. tapi kan aku rasa bila org tgk aku bwk Neo mesti org igt aku bwk keta pinjam sbbnya xpadan ngn aku hahaha.. xnak ngalah time beli, aku amek Neo full spec, CPS 1.6.. dah siap spoiler, sport rim, leather seat, auto cruise, air bag.. tapi bulan2 larap gak la nak byr, RM700 hehehe.. for me, bwk Neo mmg blh bagi kepuasan yang maksimum even though mmg la xdinafikan xblh nak lawan Lancer.. tp at least ok la.. kalo x, xkan la deorg blh wat rally guna Neo ye dak?? smooth je jalan walaupon dah tekan 160km/j..

oohh lpas ni semuanya akan tinggal kenangan.. aku harap iji boleh jaga Neo aku ngn baik.. jangan buli Neo aku wawawawawa ='(





No comments:

Post a Comment