Friday, February 8, 2013

Selamat Tahun Baru Cina!!

Uuu mood cuti suda marii yeah!! Tapi aku masih kena keje bsk.. Apela nasib badan.. Semua org dh start cuti.. Aku gak yg kena jaga opis nih.. Tensen!

Hmm tadi dapat angpau spesel dr Asst. Managing Director - Murakami san.. Skali ngn limau sebijik.. Yg beznya aku suka ngn sampul angpau tu.. Mmg nampak mewah hehe.. Sampul bank of Tokyo-Mitsubishi.. Aku xbukak pob lagi xtau bape isi dalam.. Even die xcelebrate chinese new year ni tapi die ttp igt kat staff die.. Hehe arigato gozaimass!!

Aku cuti seminggu.. Boleh balik kampung horay2! Boring woo keje skrg.. Bosan dgn kipas angin bergerak ni.. Tapi aku rasa ni dah tahap aircond,bkn kipas lg.. Kemain sejuk lagi hehe..
Ok la, mau kemas2.. Tomolo i kije lagi.. Selamat menyambut tahun baru cina utk kwn2 yg beragama Buddha..

Adios!



No comments:

Post a Comment