Sunday, February 17, 2013

3 Rock Lagenda Bergabung!!

Hehe lambat plak update.. Akhirnya dah lepas dah hari yang ditunggu2 dan aku pon dah dpt seprais kat abg hehe..

Bez gile woooo.. Xtipu! Sblm 3kumpulan gergasi tu start, ade 2 band wat performance.. Aku pon xpasti band ape, xpnah tgk.. Maybe indi band kot.. Tapi bez gak, deorg bwk lagu Arjuna - Tomok tu tp jadi rock.. Siyes bez!

1st grup MAY.. mmg kencang.. Sakit telinga aku yg tersumbat xbaik2 ni ngn bunyi gitaq karen.. Then Lefthanded.. Layan je Man Keedal goreng gitar die hehe.. And lastly baru la Sweet charity.. Sweet sgt haha.. Bila Papa Rock naik pentas je, semua bersorak.. Hehe abg sengih je dok sblh aku.. Layan la tu kuikui..

Oh ye lupa plak.. Sblm start konsert, ada Que Haidar, Sofi Jikan n sape ntah sorang lagi promo filem baru Rock Oo!.. Hehe minat btol aku ngn sofi jikan tu.. Siap nyanyi lagu Zul Kapan - Hari2 makan megi :-P.. 28hb Februari ni kuo kat panggung.. Aku dah cop nak tgk.. Kumpulan Lipan Bara hehe..



No comments:

Post a Comment