Wednesday, October 17, 2012

Hari yang indah~

Ooooohhhh hari yang indah~~~~

Alhamdulillah masih diberi nyawa untuk aku bernafas di bumi Tuhan ni.. liat btol nak bgn pagi td.. uihhhh sejukkk dan nyaman yg amat je rasa.. ngantok sgt mlm td smpai selimut pon ntah ke mana.. xsempat nak pakai dah tertido hehehe.. mls mcm mana pon kena la bgn jugak, fikir nak mencari sesuap nasi (sesuap ke???? =p) dan tanggungjawab yg ada.. dan yg plg penting nak cari duit nak byr utang tenggiling itam tu kuikui...

Rutin harian pagi2 aku adalah minum tea n shake Herbalife... smuanya untuk kesihatan dalaman.. kdg2 smpai xlarat dah rasa nak minum wuuuuu... tapi so far ok la, bdn aku pon jadi cergas sket n bertenaga.. xde la asik ngntokk je..

Hmmmm target aku dpt gaji ujung bln ni nak bli alat senaman utk sit up yeaahh!! Aku dah xdak member nak men badminton.. Wida dah g sambung blaja, amek Master kat UTHM.. dan akhirnya peluh2 aku pon terserap balik dalam lipatan2 lemak sambil ketawa riang dan berkata 'SAYANG!! INILAH RUMAH BARU KITA' mcm dlm iklan ubat batuk tu.. haishhh tensen btol!!.. so marilah bekerja keras bulan ini.. chaiyok!!!

Ok bai....

No comments:

Post a Comment