Tuesday, October 16, 2012

~Akhirnya...~

Alhamdulillah, akhirnya..... hehehe nape laa macam teringiiiin sangat nak ber'blogging' akhir2 ni.. setelah menggodeh2 dan akhirnya aku pon dah ada blog sendiri..yeahhh!!! =)

Hmmm walaupon xpandai menulis tapi aku nak cuba gak.. nak berkongsi apa yang aku tau, apa yang aku rasa, apa ilmu yang berguna untuk manfaat semua....

Hidup ni rasa kosong kalo xde internet.. Merewang2 cari maklumat, cedok sini sket, sana sket then kongsi dgn org lain.. tapi biasanya kongsi lalu mulut je pastu conteng2 kat kertas.. Laa ni aku nak kongsi, nak tiru macam org lain.. Kongsi lalu blog.. Waaahhh canggih kan?? Hehehe org lain dah lama dah ada blog, aku baru la ni nak terjebak... Wat segan je =p

Aku nak jaga leklok blog ni.. kasi mekap chantek2 bagi selera sket mata memandang hehe.. janji ni tau.. tapi xtaula bape lama bertahan wakakaka..

Ok bai..

No comments:

Post a Comment