Wednesday, December 11, 2013

Sewa Tudung

Assalamualaikum..

Aku nak offer untuk sapa2 nak sewa tudung halfmoon. Tak tipu, memang cantik & menarik. Sesuai untuk pakai masa majlis nikah, tunang ataupon nak pergi dinner2 ala2 glemer gitu. 

Nama tudung ni 'Halfmoon Princess' (princess la sgt ;p) penuh dengan labuci jahit tangan. Kain dia jenis chiffon lembut, tak nipis, gred AAA. Tapi aku suggest kalau korang nak pakai berfesyen2, better pakai dengan inner neck. Berfesyen anggun + aurat pon secure ;)



Haaa cantik kan?? Kan dah cakap. Aku memang tak tipu punya hehe. Memang berat maniknya dan dijamin terasa gojezz bila memakai hehehehe. (Gambar terpaksa diblurkan atas sebab2 malu ;p)

Apa yang aku suka dengan halfmoon ni ialah, depannya besar dan boleh tutup bahagian dada. Senang dibentuk + boleh pakai ikut macam2 fesyen. Boleh refer halfmoon tutorial kat youtube untuk cara2 pakai halfmoon. Yang penting pakai halfmoon lagi senang daripada pakai shawl biasa.

Untuk sape2 yang nak sewa, harga sewa cuma RM35 sahaja. Tapi aku minta deposit RM50 masa nak ambil tudung tu. Tempoh sewa 5 hari sahaja. Masa pulang aku akan check, kalau takde rosak atau manik2 tercabut, aku akan pulangkan balik RM15. Area JB saje tau.

Pape contact aku okeh!

Sufi - (019-7902386) 


No comments:

Post a Comment